Omgång två…

(null)
Jahaja… Covid - igen! Vaknade med ont i halsen igår och kände mig lite kymig som för en förkylning. Fyndade snabbtest under veckan så då jag nu hade hemma gjorde jag ett sådant men det visade negativt. 
Jobb, köttbullemiddag, Takenoko och semlor innan film i sängen. Där slocknade jag. Skönt med sovmorgon, gott med våffel-, äggröra-, korv- och bacon-frukost innan jag åkte på däng igen i Terraforming Mars.
Lugn dag således men blev mer snorig och hostig så gjorde nytt test - positivt. Sjutton också, men inte så överraskande egentligen med tanke på alla sjuklingar nu. 
Så Lilltjejen blir kvar hos mig och isolerad till hennes stora sorg. För egen del gäller sorgen mina pass som jag missar men hade tur att snabbt hitta vikarie till alla tre. Till nästa söndag ska jag banne mig vara tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0