Januaristart

Lyckades okynnessova någon timme med tanke på den väntade sena kvällen. Välsignat skönt att sticka ut och jogga en sväng innan frukost men fick rejält ont i knäet mot slutet.

Blev en sväng till BrommaBlocks och åkte på däng i Ticket to Ride innan grannarna plus vän kom över och nyårskvällen tog vid.

(null)
Vilken fantastisk middag Anders och Susanne ordnade åt oss alla! Rårakor med löjrom (jag åt två!), Anders kött var så mört och fondanten perfekt rinnig. 
I Göteborg låg dimman tät men här kunde vi betrakta fyrverkerierna över huvudstaden. Lilltjejen har alltid haft väldigt svårt för höga ljud och blev väldigt ledsen en stund när det smällde som mest.
Jag var oförskämt osocial och blir nästan besviken på mig själv för att jag inte klarar av att uppbåda tillräckligt med engagemang eller ens god uppfostran. Det var ju inte många timmar det handlade om egentligen men ändå orkade jag inte hela vägen. 
Ska bli skönt att sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0