Fääärdig!

(null)
Skönt att slå sig ned efter tisdagspasset i Sisjön, lyssna på ljudbok och avsluta senaste pusslet, denna gång två tusen bitar och utan jullediga dagar tog det mycket längre tid.
Ventilationen fungerade inte på gymmet och således galet varmt, lätt uppåt trettio grader i vår lilla sal. Golvet blev sjöblött på min plats av all svett och vi alla var rätt matta när timmen var klar. Ändå tog jag några sköna minuter i bastun efteråt - bastu är ju ändå bastu!

Att dra och släta den där marsipanen gick ju sådär och resultatet blev istället - en kapsyl! Fick till en Bror som dekoration igen men att ge sig på att göra alla hennes katter orkade jag vara inte - fem stycken!
Fyllningarna funkade dock riktigt bra och Elena bjöd på mumsiga Havets Wallenbergare som tillsammans med tårtan gjorde mig extra däst till passet strax efter.
(null)

Med två av de tre katterna i sängen som bor här är det nu dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0