La Viña

C fick ett litet kortbaserat spel till jul som heter "La Viña" och premiärtestades igår. Som jag hoppats och förväntat var det inte särskilt avancerat men upplägget gav ett skevt första intryck, eller så missade vi någon regel - för jag vann!
 
Jag gillar att vi nu med "Carcassonne" och "Kvacksalvare" har några enklare spel som är snabbt att sätta upp och köra igenom att komplettera med alla stora och tyngre strategispel som kräver längre tid som man inte ofta har och som Lilltjejen dessutom kan hänga med på.
 
I eftermiddag kör jag över henne till Johan där hon ska fira nyår. 
En reporter från vår lokala Mölndalsposten kontaktade mig för en liten artikel om min kist-annons, haha, kanske det ökar mina chanser att bli av med den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0