Något bättre än inget!

"Är du kund hos en eller flera banker idag? - Ja/Nej"?

Ööh, missar jag något här men går denna verkligen att svara på med ja eller nej?
 
Kolla mitt vita frissiga hår och coola Birgit! Vi hade bestämt att basta ihop efter gårdagens pass så där satt vi och svettades och stånkade och hon visade sin senaste tatuering på armen. Hon är bara så inspirerande och en anledning till att jag blir extra sugen på att våga tatuera mig också! Hon fyller 78 år i höst och har satt som mål att kunna köra Body Combat tills hon fyller åttio, då blir det kalas i gruppträningssalen! Hon har sina krämpor och ska opereras i ena foten igen men försöker alltid vara med och jobbar utifrån sina förutsättningar, precis som det ska vara. 
Birgit är också med i seniorboxning och Tomas som fyllde 75 kör bandy och jag hoppas att jag själv kommer att ha kroppen och knoppen så länge. Liksom Birgit uttrycker att hon behöver träningen för att må bra på alla plan känner jag med, så det blir att hitta det man tycker är roligt och kan klara av, och det behöver inte vara så avancerat! Promenader eller simning, bara något som får kroppen att röra lite på sig då jag tror helt och fast på den välgörande effekt detta har. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0