Lördagsnöjen

(null)
För första gången har jag Halloweenpyntat. Antingen har vi varit bortresta eller själva ute och gått bus eller godis och därmed inte kunnat finns tillgängliga för hugade ungar. Jag kommer inte vara hemma imorgon heller då jag har mitt pass men Lilltjejen kommer att gå i området med några kompisar och Johan följa med. Tänkte ställa ut godis och lita på att första besökarna inte tömmer allting. 

Grannen Mattias hade blivit utslängd då ena dottern skulle ha kompishäng så jag förbarmade mig och fick pizza som tack. Sedan spelade vi tre uppdrag av Descent vilket blev lagom tills det var dags för honom att återvända hem och kolla läget. Första delen av dagen bestod av träning, proviantering inför kommande veckan och lite kinesiska och det var min lördag. Är ddt inte denna natt man ställer tillbaka klockan förresten? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0