Fyllt på!

(null)
Bara jag som kan äta minst två på raken!?
Jag var aldrig ett fan av dessa under uppväxten vilken nu ter sig väldigt underligt. De är ju fantastiska men lite svårhanterliga att äta, framför allt på slutet…

Hade endast sju deltagare till dagens pass, sju!  Jag kan inte minnas när det var så få senast, men stämningen var god och det blev lite mer personligt.
Jag frågade en ung stammis för ett tag sedan om hon inte skulle vilja bli instruktör och gärna fick testa att skugga en eller fler låtar med mig för att känna på att stå framför alla. Nu har hon vågat vid två tillfällen och det är så häftigt att se hur hon liksom växer och hur roligt hon tycker det är. 

Imorgon är det fredag och flipper-SM kör igång. Jag ska inte tävla men hänga med för att spela av mig lite. Det är kval först och därmed färre folk medan det på lördagen blir knökafullt i Christians lokaler. Det är nästan tvåhundratrettio personer anmälda!


Kommentarer
Postat av: Mie Evnice

Så himla gott med glassbåt! Gillade inte heller glassbåtar som barn men nu i vuxen ålder känns det verkligen som lyx 😂

2021-11-26 @ 08:27:34
URL: http://mieevnice.blo.gg/
Postat av: Linda

Ja men eller hur!? 😆

2021-11-28 @ 21:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0