Marsavslut

(null)
Ljudböckerna för mars månad. Deckare och en livsåskådning vilket jag tycker var ett imponerande avsteg samt uppfyllande av min ambition att bredda min lästrepertoar. Jag är extremt skeptisk till inspirations- och självhjälpsböcker som sida efter sida fylls av klichéer och självklarheter. Texter som läsaren kan relatera till är såklart uppskattade och kanske behöver en del orden svart på vitt för att komma till insikt.
Björns bok innehöll också mycket sådant men var egentligen mer just självbiografi än självhjälpsbok och hans ödmjuka titel genomsyrade också innehållet vilket gjorde läsningen behaglig. Att det var han själv som läste, och på ett bra sätt var extra plus. Onekligen fascinerande livsval.

Plöjt de första tre av Keplers men körde fast i början av den fjärde. Christer gillar inte deckare med sådana blodiga och psykologiska mörker och efter tre stycken var jag böjd att hålla med och tyckte det var nog. 
Får se om jag nu kommer igenom "Elon Musk, Tesla, Space X och jakten på en fantastisk framtid". 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0