Bekvämt

Åker in till kontoret på måndagar således får måndagarnas rörlighetsträning utföras där. Med obefintligt folk på plats kan man, eller åtmindstone en obrydd person som jag tulla på eventuell klädkod och ta träningstightsen, svarta och hyfsat diskreta. Bekvämt och enkelt med mindre ombytesbehov när det väl var dags.
Tom kontorsyta finns det gott om så bara att rensa lite mellan skrivborden och rulla ut sin matta!
(null)

Virkningen går framåt men lider brist på tillfredsställande förströelse på TV:n. Inget intresserar eller lockar mig på streamingtjänsterna utan landar på nyheter och filmer jag redan sett. Tänk om jag orkade se dokumentärer eller liknande under timmarna med virknålen, då kanske jag kunnat lära mig något åtmindstone.

Idag är det Tabata i kalendern. Kanske ska fokusera extra på låren som en förberedelse inför nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0