Palt!

(null)
Inga möten och de flesta ännu borta så tog ut en semesterdag idag och jobbade på Fågelcentralen istället. Förutom alla Tornseglare fick jag även mata en vimmelkantig Kattuggla och supervacker Ormvråk som fastnat i taggtråd. Det är ju bara häftigt att få vara en del av denna organisation där man får uppleva saker som dessa! 

Ännu en golfrunda där jag knappt fick till ett enda slag med drivern medan järnklubborna fungerade ovanligt bra. Om regnet inte öser ned på söndag blir det kanske en liten golftävling för mig. Tror det var jag och en till dam som var anmälda så kommer kanske på pallplats!

Väl hemma igen gjorde vi en rejäl sats med palt och ligger således med en ganska lagom paltkoma i sängen nu. Och bara sådär då var det helg igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0