Medan jag väntar

(null)
Som väntat regerar träningsvärken i mina armar idag och började dagen med seg och motvillig kropp.
Christer var sugen på att testa padeltennis och det kan man ju inte säga nej till då det är riktigt roligt. Enda möjliga tiden i våra kalendrar var lunch idag så min ynkliga lekamen fick gilla läget.
Torslanda padelcenter var nytt och fräscht, som de flesta av dessa anläggningar som poppar upp överallt i spåren av denna nya innesport. Han hade dock missat att man vid två personer spelar på en mindre singelbana och då den nu var bokad fick vi köra på en vanlig. Gick bra men mera spring och kroppen svarade mycket bättre än jag väntat. Efteråt dog den dock så nu sitter jag bara som en grönsak i bilen och hänger istället för min vanliga promenad medan Lilltjejen spelar flöjt. Skulle lätt kunna lägga mig och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0