Trötter

(null)
Hann känna värmen av höstsolen och doft av våta löv innan ett deltagande i test av ny funktion till våra bilar. Nu när vi är tillbaka till VAK har jag bättre möjlighet att delta i dessa tester vilket jag ju tycker är rätt roligt. Tar alla chanser jag kan att såga touch screen konceptet...

De två kompisarna som gjort Ronja sällskap hem hade blivit tre när jag kom hem och kort därefter kom två till. Det dröjde inte länge innan Lilltjejen kom ned och sade att hon ville att de skulle leka ute istället då de nu var för många. Jag körde ut allihopa tills det var dags för min minikopia och de ursprungliga två att äta middag.
Härligt med många kompisar men förstår fullkomligt att det kan bli för mycket av den varan ibland. Medan de hängde på övervåningen efteråt snodde jag ihop en sats godsaker. Nomnom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0