Stilig

(null)
Min stilige kille, Simba eller Mini som jag fortfarande kallar honom. Novemberregn på andra sidan fönstren och så milt att det kunnat vara september-oktober. När vi aldrig får någon riktig vinter att tala om här nere är jag tacksam att slippa isvindarna som annars kännetecknar de mörka månaderna.

Diskussioner fyller trådar och forum om gruppträningens vara eller icke vara, den ambivalens både instruktörer och deltagare känner inför att gå till gymmet. Vi uppmanas att inte gå på gym men innefattas inte av paragrafen under allmän sammankomst och håller därför öppet med de förändringar som hittills implementerats. Klasserna är fortfarande fullbokade. 
Denna artikel var intressant tycker jag, utan att ha validerat angivna källor. Några bra poäng som likväl inte kan överskugga det säkraste faktum i att inte gå dit över huvud taget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0