Lite trött

Lilltjejen tillbaka på övervåningen och jag sitter i köket med ultrarött lekamen. Två vikarieklasser renderade i Combat torsdag, fredag, lördag och två idag. Denna otränade tant klarade visserligen av att leverera men nu känner jag verkligen inte för många knop! Att lämna blod innan dessa dagar kanske inte var så klokt och innan dagens andra och sista pass kände jag verkligen mest för horisontalläge och sömn. Men det är som oftast - musiken går igång och kroppen med den. 
(null)

Testade nytt spel, Windward men slutförde inte då jag helt sonika inte orkade. Det gick i vilket fall hyfsat snabbt att komma igång men hann aldrig bilda mig en ordentlig och rättvis uppfattning. Får bli ett nytt försök en annan dag.
Blir ett försök att transportera mig till sängen här också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0