Blöhö!

(null)
Så var depåerna sinade igen och jag bannlyst från blodgivning under minst sex månader. Blö!

Positivt i alla fall att mitt största viktprojekt nu är klart! Misstänker att jag gjorde ett varv för mycket på kanten då garnet tog slut, precis när bara någon decimeter återstod. Kunde inte med att beställa ett nytt nystan med tillkommande väntan utan ville bara bli färdig. Konsulterade min inre perfektionist som med omständigheterna visade sig väldigt flexibel och tog en annan färg och ytterligare en för den slutliga förslutningen av de två. Får konstatera att den därmed inte kan kallas perfekt men kanske ... personlig?
Nu är frågan om jag orkar ge mig på en till i den blå färgkombinationen som Lilltjejen önskade.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0