1, 2, 3...674...

(null)
Tog mina träningsvärkande axlar till ett regnvått centrum och vikarierade på Järntorget för fullbokad klass. Mottog present av Pepyn som varit hemma i Nederländerna och hälsat på och lämnade mitt bidrag till blodbanken. Mitt värde var dock precis på gränsen så får se till att inte fuska med tabletterna nu så jag slipper fylla på depåerna igen.
Ägnade kvällen åt att plöja sju avsnitt av Kockarnas kamp medan jag fortsatte med kanten på filten. Maska efter maska, ett mödosamt varv efter det andra, fyra varv som tog alla de avsnitten och ett helt nystan. Nu är det att göra samma sak från framsidan innan man slutligen virkar ihop de två. Jag gör den lilla filten, tänk vilket jobb att göra den stora!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0