Pluggar

(null)
Lätt konfys klev jag närmare akvariet för att upptäcka en massakrerad kattleksak däri. Simba är delgiven misstanke av högsta graden.

LesMills har av anledning av Coronan låtit licensierade gym hoppa över nästa release så för vår del får vi köpa koreografin själva om vi vill ha den. Därmed ingen releasevecka utan valfritt att mixa gamla eller introducera nya. Jag kan ju inte ha en lucka efter mina femtiofem releaser så sitter nu och sista-minuten pluggar med avsikt att köra för de fåtalet bokade i Lindholmen ikväll.bra förutsättningar för genrep. Release nummer åttiofyra, fjorton år och nummer femtiosex i min instruktörskarriär. Galet.
(null)

Plöjt tre av Anders de la Mottes fyra delar i Årstidskvartetten. Höst och vinter var mycket bättre än den första och den sista Våroffer har börjat lite segt, nu satt på paus för koreografipluggandet. Har nog aldrig tryckt in en ny release så fort så får se hur väl det faller ut ikväll...
Skönt att solen och lite värme är tillbaka i varje fall. Helgdag imorgon med eventuell säsongspremiär för golf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0