Kli i skinnet

(null)
Strålande sol men ännu inte riktig värme i luften gav lagom temperatur på den skyddande klippa vi hittade på Stora Amundön. Trots solskydd kändes det rejält i skinnet efteråt i form av klådan jag alltid får - galen klåda! 
Investerat i en grill modell mindre för möjligheten att testa på denna kulinariska form som jag inte praktiserat över huvudtaget. Johan var den som stod vid grillen under den tiden och eftersom Lilltjejen inte är särskilt förtjust i grillat har jag aldrig sett någon anledning att försöka lära mig.
Det är ju dock ganska gott så ja, där står den nu ihopmonterad och redo för invigning. Valde gasol då jag inte vill mäcka med kol, en liten tub till en liten grill, ett lagomt nybörjarformat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0