Wall-E borta

(null)
Plutt i diskhon, inget konstigt alls...!
Mitt lilla akvarium är så tomt då Wall-E nu simmar omkring i fisk-himlen...tillika avloppsrören. Han var inte sig själv under helgen så förvarnade Lilltjejen och mycket riktigt simmade han vidare igår. Messade Johan den tragiska nyheten som återkopplade:
(null)
Hjärtlösa unge.
Han hade vuxit sig till imponerande storlek under alla år, har för mig jag köpte akvariet och honom innan Ronja föddes. Fast nu erinrar jag mig köp av ny svart slöjstjärt i smyg för att hon inte skulle märka den förstas frånfälle. Ersättaren dog också efter kort tid så Wall-E mobbade uppenbarligen bort sina, av mig tänkta kompisar. Nåväl, han växte i vilket fall rejält under åren och var så himla fin.

Jag har suttit i Teams möte hela dagen i ett öde kontorslandskap för att förbereda morgondagens virtuella kurs. När det nu blivit som det blivit fick vi snabbt göra om kursen till online istället vilket onekligen är en utmaning liksom vår Big room planning på torsdag ska det bli väldigt intressant att se hur det kommer att gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0