Varmt, varmare, varmast?

(null)
Vi har ju inte många plantor men de sprutar ur sig av sina underbara bär! Så mysigt att gå ut och plocka till morgonens pannkakor. Lilltjejen var väldigt nöjd med sin heldag nere i Åsa, bra arrangerat och morsan fick också en riktigt härlig dag. Rattade direkt till Majorna där deltagarna lyste upp när de upptäckte att det var jag som vikarierade. Golfen gick hyfsat men sega ben och höll verkligen på att rinna bort! Jag till och med längtade efter att få slänga mig i vattnet, vilket jag också gjorde direkt jag installerat mig vid Tulebosjön. Välsignat skönt!
Andades, badade mera och njöt av solen innan det var dags att hämta den lika trötta avkomman. 
Nu mullrar åskan i fjärran och molntäcket ger skön svalka. En urladdning och regn skulle göra gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0