Svalka

(null)
Min vackra tjej! Min vackerögda, långbenta och storfotade vackra Lilltjej. Storlek 37 i skor och därmed bara en storlek ifrån sin mor.
Efter gårdagens heldag blev det en lugn söndag där vi endast tog en Pokémonpromenad i området. Det svalare vädret med inslag av regn var också vilsamt skönt. Det bästa med sommarvärmen är enligt mig att slippa dra på sig lager av kläder, att bara kunna dra på ett par shorts och top är så lätt, luftigt och skönt! 

Var duktigt söndagsseg till eftermiddagen då det var dags för passet i Frölunda men självklart kom energin och kicken av den fulla klassen som levererade så som bara de kan och så belöningen av underbara endorfiner!
Nostalgimiddag i form av jordgubbar, galet mycket ovispad grädde och lättsaltade chips till efterrätt - min diet en ovanligt varm sommar i Umeå där mellan avhoppade dataingenjörslinjen och lärarutbildningen. Den jordgubbssmakande grädden som blir kvar när gubbarna är slut, mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0