Sommarlov

(null)
Skön morgonlufs innan jag satte mig i morgonens standup-möten. Plötsligt smyger Lilltjejen in med frukost för att sedan fixa iordning sin egen där ute i köket. Det är första dagen på sommarlovet och eftersom jag börjar nio kan vi nu kliva upp lite senare. 
Efter lunch kom Elvira och senare Isabella för lite film, lite rullande i grässlänten, såpbubbleblåsning och målning av tånaglar medan undertecknad bullmamma snodde ihop en sats som lyckades bli övergräddade. 
Till middagen bar jag fram grillen - Halloumi för mig och nöt för min avkomma, med vår egna sallad förstås. Har hur mycket som helst!

Medan skuggorna blev längre och en viss svalka kunde erbjudas körde jag färdigt med röjsågen som avbröts i söndags, svettigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0