Bara sådär

(null)
Låg i sängen och funderade på att somna för kvällen. Problemet var bara att klockan knappt passerat sex...
Tröttnade på mig själv och fyllde Ninas vandringsryggsäck som hon så snällt lånade ut när jag var uppe och lämnade min avkomma. Tryckte ned nyinköpta tältet, min sovsäck och de nya liggunderlagen, lite kläder, tandborste, pannlampa, vatten och två mackor jag bredde i all hast. Måste ju testa grejerna innan vi eventuellt kör skarpt med syster, svåger och barn! Vädret såg ut att vara ok till imorgon så varför inte?
Inför deras besök hade jag under dagen införskaffat Sandsjöbacka vandringskarta och spanat lite på dess utbud.
Med en halvgrumlig plan baxade jag in ryggsäcken i bilen och drog de fåtalet kilometrarna söderut. Målet var inte vandring utan tältning och i ljungbeklädda höjder med kossor betande hittade jag vad jag hoppas är lämplig plats! Fästingar verkar det gott om i alla fall så får se hur jag ser ut imorgon bitti!

Har lite dåligt samvete för Mini som låg ensam kvar på sängen och såg undrande ut. 
(null)
Mitt liggunderlag listade jag ut hur det skulle fyllas men det som är tänkt till Lilltjejen verkar inte det minsta självuppblåsande. 
Får se nu hur denna tant klarar natten, men än så länge myser jag precis sådär tillfredsställande som jag visste att jag skulle göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0