Swosch

Fredag imorgon alltså, hur gick det till!? Jag fick frågan om jag ville bli en av dom som håller i tvådagarskursen "Facilitation for leaders". Som gammal lärare kunde jag inte säga nej så två dagar skuggning som innebar att det körde ihop sig då jag ju har Lilltjejen denna vecka. Trodde jag hade koll men underbara farmor och farfar ryckte in. Hann inte terminens första bågskytte men hon var inte särskilt ledsen för det. Det är snorkallt i den oisolerade lokalen, såpass att till och med Ronja som ärvt sin faders varmblodighet tycker det blir jobbigt. Japp, undertecknad kallblodig fryser häcken av sig trots lager på lager.
(null)Beställde Lawrys kryddsalt på nätet så nu kan jag äntligen få till den riktiga smaken på köttbullarna igen! Nomnom!
Ska bli riktigt skönt med fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0