Söndag

(null)
Min fina nioåriga Lilltjej som inte är särskilt liten längre men likväl alltid kommer vara min Lilltjej. Uppvaktade henne vid hemkomsten med min egenhändigt ihopkladdade glasstårta. Det ska föreställa ett R... men hon gillade den vilket är huvudsaken.
(null)

Imorgon blir det riktig tårta och jag en anledning att testa sockerpasta för första gången. Det var riktigt roligt även om mitt första försök att göra Plutt mer liknade en kanin än en katt.
De där vita kinderna gjorde det bättre enligt min mening, inspirerade av en snabb sökning på nätet.
Det blev Bror med sin vita nos, Brorsan och så Plutt som jag i avsaknad på metoder att frambringa hennes bruna teckning fick bli gråmarmorerad.
(null)
Riktigt nöjd över mina första verk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0