Kattkvinnan

(null)
Jag tror ovan sammanfattar min helg hyfsat väl. Förutom en plötslig lust att ta en promenad med Dennis, stormen alltså så blev det mest katter och Civ6. Stormen var långt ifrån sitt värsta inne i våra skogar men likväl horisontellt regn och stundtals motsträvigt i vinden. Kände mig löjligt förtjust.
Okej, körde ju mina klasser också där bristande luftkonditionering i Majorna renderade svettblöta golv när vi var klara! Och så lagade jag förvånansvärt mycket mat - bunkrade lunchlådor så frysen är full och kylen redo för veckan. Ganska bra helg med andra ord!
Vad gäller namnet på Mini börjar vi luta åt Skrutt eller Skruttan... att det ska vara så svårt med namn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0