Sitter uppe...

(null)
Lilltjejen och jag för hela slanten när julveckan är ett faktum. Promenerade fram och tillbaka till Coop, en bra bit för nioåriga ben och riktiga mystimmar för oss.
Mycket lek med kompisarna också medan jag bakar och fixar några matköp från God Hjälp.
Nu är den förväntansfulla avkommman i säng medan jag slutför våra bingolotter. Om jag inte missminner mig var det ett år sedan sist. Introsången var så corny att det kröp i skinnet och den så kallade underhållningen så utdragen att morsan önskar hon kunde göra dottern sällskap i säng. Men Egon ska flytta ut, strumpa fyllas och garnet dras så lika bra att tillbringa väntan framför tvn och konstatera de mikroskopiska vinstchanserna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0