December

(null)

Japp, föll för frestelsen och köpte en blomma - kanske för det faktum att den bara behöver överleva fram till jul. Det blir en utmaning jag vet, och Plutts skeptiska min passade ju ganska väl...

Nytt virkprojekt framför nya koreografin som jag insett måste sitta nästa vecka. Fattar inte riktigt vart jag hinner senare tog vägen!
Min gamla mix blev det i alla fall i Sisjö421:s lilla sal, sprillans nytt som öppnade i lördags. Tanken var att jag och Carina skulle köra där tisdagar men från och med nästa vecka ska salen användas för att livestreama klasser, så vi hann en klass idag och sedan tre månaders uppehåll. Man kan ju tycka att det var synnerligen onödigt att köra över huvudtaget idag men vi fick detta besked igår.

I vilket fall blev det bara tre böcker i november månad, ganska bra ändå med tanke på hur mycket annat det varit och nu ser ut att hålla i sig ett tag framöver.
Nej, fokus tillbaka på korren nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0