Fredag!

(null)
Första skolveckan klar och många återvändare till jobben. Den flaskhals som Älvsborgsbron nu utgör får en onekligen att vilja fortsätta att jobba hemifrån. Förutom idag har jag åkt ut till Torslanda varje dag och även om den fysiska tillgången till kollegor främjar snabba frågor och diskussioner vete tusan om jag finner värdet tillräckligt, Den andra sidan av det goda är att man har svårare att hålla fokus i det jättelandskap vi nu sitter packade i. Denna vecka har det varit knappt en handfull omkring mig men likväl kändes det stundtals jobbigt. Jag har ju vant mig vid ensamheten! Kan knappt föreställa mig hur ljudnivån skulle vara om alla var på plats, så förutom det tillkommer Coronan varpå vi Scrum masters kommit överens att om våra team vill komma in till kontoret så gör vi det i skift. Jämna veckor några team och udda de andra. Skilsmässa a la virus.

Två dagars BRP och jag känner mig lite mör trots att det ju är teamen som gör allt jobb. Så ja, det är skönt med fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0