Alltså...!

(null)
Alltså om man bortser från det ofattbart tragiska i att förlora sitt 12-åriga barn kan jag inte låta bli att undra: Vad 17 gör en 12-åring ute klockan tre på natten!? 

Hoppar över till kattungemys! Johan och Elena har till slut utökat familjen med två kattsystrar så när jag hämtade min avkomma kunde man ju självklart inte lämna stället utan  en stunds mys. De är så himla små! Namnen ännu inte bestämda så blir spännande att höra. 
(null)
Utmaning: Försök ta en selfie och samtidigt hålla i två ålande småkatter... Jag försökte inte ens.

Min redigerade mix är grymt jobbig men väldigt uppskattad. Scooter slår sällan fel! Fullknökat i salen men fick med några på distanserat post-combat-foto. Eva lubbade drygt 28 km under förmiddagen men körde på med jump-kicks och jacks som om hon vilat hela dagen, jag är sjukt imponerad - och avundsjuk!
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0