Skav

(null)
När man har så fantastiska stammisar som till och med lägger nästan en och en halv timme för att besöka ett annat gym än där de brukar för köra med mig! Då är det inte konstigt att man vill prestera max varje gång?
Medan Lilltjejen var på Slöjdklubben tuggade jag mig genom blåsten i åtta sköna kilometer. Mindre skönt när jag sedan ställde mig i duschen och smärtsamt brännande påmindes att skavsåret på bröstkorgen gått upp igen. Jag köpte sådan där Skin Agent som ska smörja och motverka skav av kläder och sömmar. Drog upp det när jag tog milen förr-förra veckan och när det nu nästan var läkt drog jag alltså upp det igen. Jäklar vad det svider när man kommer i duschen!
Jag har ju inte fått skav förut så vete tusan vad det beror på. Har testat olika sport bh:ar utan skillnad. Kan man tejpa istället? Ajajaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0