Känningar

(null)
Första frosten på bilrutan denna vecka och känningar i halsen för både mig och Lilltjejen förebådar förkylningstider.
Tyckte vi tog bra med kläder men frös ändå häcken av oss vid bågskytteträningen. Det blev ett kort pass och ingen fotboll idag.
Tvärflöjten funkar ju i alla fall och första läxan på fullstor flöjt tränas nu här hemma. Mysigt!

Det klara vädret ger kyliga morgnar men vackra dagar så lyckades klämma in en efterrättsfrossa i solen. Också denna vecka har varit fortsatt intensiv men trots tre team att scrumma har jag inte lika illa som Stoffe och Mikael. De är mer eller mindre konstant på språng och ständigt jagade av teamen eller stakeholders. Visst var det också givande på ett sätt med mycket variation och bredd men nu förändrades organisationen och arbetssättet till något som visat sig passa mig bra. Det är häftigt att fått vara med och starta upp dessa nya team, lyxen med ett litet onsite och utmaningen med två stora splittrade på två kontinenter. Nu kommer dessa två inom kort att också vara onsite - en oerhörd lyx på företaget men enligt mig en nödvändig faktor för att få bukt med de långvariga problem som applikationen har.
Imorgon är det fredag, vart tog denna veckan vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0