Mitt i veckan

Mörker råder på utsidan på vägen till jobbet. Mörker råder på utsidan när vi kör hem efter Slöjdklubben och bågskyttet. Tänder ljus och välkomnar hösten. Nära nollstrecket igår, tio grader idag.
Det blev en heldag av lek med Nelly på lördagen Evelina på söndagen. Jag plöjde en bok medan de förvandlades till russin och jag marinerades av klorångorna vid min plats nära taket i Lerums Vattenpalats.
(null)
Behåller Lilltjejen denna vecka också och den har redan kommit halvvägs. Snart är vi i november!

Blev pizzalunch med Ola igår. Han älskar kanterna medan jag väljer bort dom till förmån för det gottiga mittpartiet. Våra rester ser således lite roliga ut...
(null)
Janani och Vishal fyllde år i helgen och firades såklart av de goa teamen. Är så glad över den fina och öppna stämning vi fått till! På fredag firar de Diwalii och nästa vecka ser de fram emot lite Halloweenfika. De känner ju inte till våra traditioner och är så nyfikna och intresserade. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0