I väntan på tvätten

(null)
Sedan förra turen har två i Dragonstone och hela Winterfell kommit på plats så nu fick de också möjlighet att besöka fabriken i Blå tåget. Samtidigt följde vår taskforce, Whitewalkers med samt ytterligare teammedlemmar från Vista och Workshop management. Alltid lika intressant att se produktionen och tåget går för fort! Jag vill stanna och betrakta robotarna i arbete. Precisionen och synkroniseringen.
Vikarierade en klass på Järntorget då den låg såpass sent att man inte behövde bekymra sig om trafik och parkering. Full klass och positiv feedback, kul! Första gången jag besökte den anläggningen som var liten men fräsch.
Rätt seg efter att frekvent varit ur sängen under natten och jagat katter och möss. Plutt,  Plutt och Plutt... och Bror! Till slut spärrade jag kattluckan vilket bara renderade frenetiskt krafsande. När jag kom hem från passet vad hittar jag då på hallmattan? Japp, alldeles riktigt. Får se hur många det blir inatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0