Halloweentorsdag

(null)
Visst ser det läckert och inbjudande ut? Middag med mina pojkar Ola och Mikael på TOSO denna gång. Jättegod asiatisk mat serverat i nästintill totalmörker. Varför komponera tjusiga uppläggningar när folk inte kan se dom? Mitt val föll på mjäll laxtartar, superba kycklingvingar, krispiga vietnamesiska rullar och passionsfruktscheesecake. Drinken jag testade med peppar och chili var inte alls i min smak dock. 
Innan jag styrde in till centrum avslutade jag arbetsdagen med Halloweenfika. Hade plockat med mig lite rekvisita från vinden att piffa till kontoret men hade kunnat ta med mera att döma av teamens entusiasm. Roligt att höra alla skrik och skratt från andra änden då de droppade in under morgonen och det klassiska svenska halloweentweakade fikat var mycket uppskattat. Kul!
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0