Färger

(null)
Tror hösten är min favorit bland årstiderna, för alla dess färger och ljusen man kan tända till både frukost och kväll. De sega benen till trots njöt jag av färgexplosionerna längs min väg och den närmast poetiska känslan av att befinna mig däri. Löven under mina fötter, löven som singlade ned omkring mig som ett romantiskt konfetti. Så. Vackert.
Imorgon är det redan fredag och Lilltjejen ska på kalas. Annars inga planer för helgen så vi efter den vanliga fulltecknade veckan kan bara vara. Hon hinner ju inte leka med kompisarna längre under veckan så kanske blir tillfälle till det.
Christer tipsade om den numera podden "Så funkar det" som visade sig vara riktigt bra. Extra bra blir det när den ene är skåning med tillhörande dialekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0