Fredag

(null)
Denna vecka firades Rakesh och då det visade sig att han var allergisk mot ägg lyckades jag efter några rundringningar hitta en äggfri tårta med kort varsel. Ägg- gluten- laktos- och nötfri Prinsesstårta som smakade riktigt bra. 
Två dagars utbildning med fokus på Product Owners där Rickard skapade en persona som lockade till skratt. Alltså, bara porträttet!

Både jag och Christer delar kärleken inte bara till kubbar utan också till mazariner. Kubbar är ju enkla att göra men först nu testade vi mazzisar som onekligen var lite mera pill men i övrigt inte komplicerade. Inte de vackraste kanske men synnerligen mumsiga!
Fick också till slut tillfälle att lämna mitt bidrag till blodbanken och blodvärdet var helt ok, tjoho! Hade ambitionen att ge mig ut och lubba på de regnvåta gatorna men latmasken övertalar mig nog till promenad istället. Och visst ska man ta det lugnt efter man lämnat blod, heh?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0