Floorball

(null)
Teamen var positiva till mitt förslag att lägga in "power breaks" två gånger i veckan. Syftet är att rensa huvudet, lämna datorskärmarna och bara göra något helt annat. Idag visade jag dem vår enkla men funktionsdugliga lilla gympahall som frivilliga utrustat och rätt vad det var fick jag snabbt dra enkla regler för innebandy innan de var igång med en entusiasm jag sällan skådat! Jag var inte ens med och spelade men blev ändå svettig. Infosys har tillsett en Scrum master så nu behöver jag inte ensam ansvara för alla tre team vilket känns bra. Han har också några års erfarenhet så passar på att fråga och bolla mycket. Vi har inte delat upp teamen mellan oss ännu utan samkör alla till en början.

Vintersulorna är på, skönt att ha det gjort och veckans bågskytte är genomfört, en kall historia trots underställ och tjockjacka. Brrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0