Maj

(null)
Fick ett mail denna morgon från hon som köpte min lägenhet med bilder på en ledsen Brorsa på balkongen. Lite försynt undrade hon om jag möjligen saknade en katt så vi klev upp ur morgonmyset och hämtade hem vår grå. 
Blev en grejardag efter en tur till återvinningen och Ikea. Sålt undan hyllor och nyckelskåp i ek som jag var väldigt förtjust i men inte funkar i min nya hall. Så in i bänken less på att montera möbler men tack och pris för skruvdragare. Skrivbord är nu på plats i lillrummet nere och Lilltjejen fick nya hurtsar med lådor. Hylla på plats ovan min säng och jag känner mig duktig som hann innan det var dags att åka till Valhalla och frysa till Svenska cupens final. Eller nåja, vi åkte hem så snart uppdraget var slutfört.
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0