Glassar

(null)
Kristi himmelsdagen blev en blöt historia. Faktiskt konstant regn så gott som hela dagen men trots prognosen och den blöta morgonen ville Lilltjejen till Liseberg. Så tja, det finns inget dåligt väder och så vidare så vi pälsade på oss och helgarderade med både regnkläder och poncho. 
Undertecknad helgarderade också med medikamenter i ett försök att kunna göra min avkomma sällskap i attraktionerna. Det enda jag fick för pengarna var en domnad tunga och munhåla. Ett åk med Helix och jag funderade på om det kunde vara värt att försöka spy för att må bättre. Så jäkla tråkigt att jag inte tål någonting för det är ju så himla kul, Helix är grym! Flum Ride och Balder funkar, annars är det radiobilar och småbåtar i snigeltempo som gäller. Blö.
Sockervadden gick ned innan den smälte bort av regnet och utöver illamåendet fick vi några mysiga timmar ändå.

Vädermässigt raka motsatsen denna klämdag. 
Fått rensat det värsta på uteplats och framsida, klippt min lilla plätt och shoppat en hel hög nya sommarkläder till Lilltjejen. Plus två par skor. Hon växer inte bara på längden utan om det hon står på också. Med storlek trettiofem på fötterna är hon snart ikapp mig!
Avnjuter solen innan vi åker in för bio där Aladdin står på biljetterna. Jag lär få svårt att hantera inte bara Will Smith som anden utan också Will Smith dubbad på svenska...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0