Give and take

(null)
Ska upp och titta till hur det går med sänggåendet och möts av denna på dörren. Pippi Långstrump hörs på andra sidan. Gullunge.

Satt och frös på jobbet, sög Strepsils i försök att lindra rakbladen i halsen och kände mig allmänt eländig. Gav upp efter lunch, körde maxvärme i bilen hem där jag tvingade i mig en dos Echinablä och kröp ned under täcket där jag slocknade. En Ipren, lite middag, en tredje och sista dos Echinaläskigt och jag vet inte riktigt åt vilket håll förkylningen är på väg. Blir en tidig kväll i alla fall.

Fondväggen blev jättebra som sagt och det huvudsakliga är klart här hemma. Nu är det mest väggarna som gapar tomma. Vad ska jag ha på min gråa yta? Har ju ingen aning om vad som funkar. En stor tavla? Flera små? Färger eller inte? Mastodontiskt klätterträd? Likaså över trappan är stora ytor och Lilltjejen vill inte ha kvar tavlorna hon hade i gamla rummet, således är det tomt där med. Jag tycker om att ha det fint hemma men har inte den blekaste hur man åstadkommer det! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0