Bit för bit

(null)
Man kan säga att det är en hel del pollen i luften och efter lite regn har alla bilar fått ett intressant lager. Skönt att tillhöra de lyckligt lottade som inte har några besvär av vårsprickningen. 
Glömde midjeväskan så fick lunchspringa utan fånen. Ingen musik eller dokumentär eller tempoangivelser, bara fågelsång, gatuljud, mina fötters rytm... och flåsande andetag. Finns liksom en anledning att man har pluggat igen öronen.

Fått upp gardinerna jag hade, organiserat i bokhyllorna, borrat upp sänglampor och lite på väggarna. Tänk att en del hade sett det som höjden av lycka att välja nya gardiner medan jag kör på de jag hade och inte ens iddes stryka de som lite, ehm, omilt hamnat i flyttkartongen. Gardiner är verkligen dötråkigt att fixa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0