Trettiotre

(null)
Det var visst trettiotre och inte trettio år som Torgil jobbat på Volvo. Coolt! Mysigt att efter avtackningsfikat jobba lite med tårta i magen och cider en armlängd bort.
Tarun följde med mig till min klass och vi hann tillbaka i perfekt tid till middagen då de övriga började med förrätt. Kul med flera nya också på passet!
Jättegod torsk blev middagsvalet och gudomlig chokladfondant på Olivias restaurang innan man trött och mätt satte sig i bilen igen. 
Vårt agila Scrumteam famlar ännu lite men samtidigt ger det ganska bra möjligheter för alla att komma ombord. Två sprintar avklarade och jag är förtjust över att underhålla vår fysiska board med allehanda grejer, kämpande med perfektionisten i mig som kräver att saker görs om tills jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0