Grejat

(null)
Varför är katter så förtjusta i att lägga sig i ens väskor? 
Fullt upp hela dagen efter skön start i Majorna. Plockade de bästa i mitt tycke av nya releasen och blandade med gamla låtar. Sista powerlåten är för en gångs skull riktigt bra!
(null)
Handlat inför kommande dagar så vi slipper göra det där uppe. Kontrollfreaket Linda har planerat från frukost till lunch. Vill alltid ha med min egna stekpanna och några favoritredskap. Kommer att bli rätt fullt i bagaget! 
Fick en hel hög kanonfina flyttkartonger av Ronjas fotbollstränare, perfekt win-win när den ena behöver och den andra vill slippa avyttra. Fyllt någon låda till i Lilltjejens rum - hon har galet mycket pysselgrejer! Har ännu inte börjat i förråden. Har gått ner och tittat in, flackat med blicken och sedan gått ut igen. 

(null)
Jag pillar och pysslar med vår team board, det passar mig verkligen. Sedan får jag behärska mig för att inte också skriva lapparna åt utvecklarna. Till veckan blir det officiellt vem som blir vår Product manager så kan äntligen komplettera bilden när jag är tillbaka.

En förväntansfull Lilltjej har hämtats från Johan. Imorgon bitti hämtar vi upp Felicia och Veronica för semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0