Tjao

(null)
Råpluggade timmarna innan passet med ambitionen att testa några av de nya. När man har en förmåga att somna av att titta på koreografin gick det ju därefter. Men jag var i alla fall utvilad tills det var dags. Tänkte att det lämpligt nog kunde bli några få deltagare att praktisera de nya låtarna för men ack vad jag förslog mig då det blev en väldans massa, även flera nya. Himla skit men trots min förvirring och kassa coachning hängde de med superbra! Missade ett helt block och gjorde annat istället, men de verkade nöjda ändå mina tålmodiga och grymma Frölundianer!
Nya skorna gick faktiskt bättre idag, antagligen för att det inte blev lika fuktigt på golvet.

En fortfarande snuvig Lilltjej är nu i säng, imorgon ska hon till tandläkaren för att dra en tand, hugaligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0