Sommarkänsla

(null)
Det brukar vara initialer, prickar och streck för att markera sina bollar. Jag har kört lite olika tråk-varianter men nu fick det bli ansikten. 
Delade en runda på midsommarafton med ett par som pimpat sina vagnar så fint dagen till ära. Spelet gick än en gång rent bedrövligt...
Annars en fin och skön långhelg med träning, mera golf, god mat, bad och slappning(?) vid poolen. Känns som jag varit ledig längre än tre dagar, väldigt skönt!
Nu har jag Lilltjejen två veckor då Johan ska upp och vandra i fjällen med Kebnekaise som slutdestination. Nästa vecka kommer Nina och co vilket blir kul! Nu får de ju plats hos mig, hoppas på bra väder.

Ska starta upp ett andra team på jobbet så blir intressant att se hur det kommer att gå att rodda två. Mjukstart innan semesterperioden och så full gas därefter.
(null)
Lilltjejen ville ha en ny bakgrundsbild till sin mobil med oss alla tre. Hon blev väldigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0