1:a januari

(null)
Så var det alltså ett nytt år - igen. Sociala flöden svämmar över av personliga recaps från det gångna året och jag försöker ägna en tanke åt hur mitt 2018 kan summeras. Hm. Känns som ett rätt bra år trots att jag inte kan komma på några markanta milstolpar. Kommer inte på några negativa grejer i alla fall och det får väl ses som positivt.
Liksom i fjol firar vi in det nya året i Christians spelhåla i Borås och denna gång har det gått förvånansvärt bra i tävlingarna! Hann passera nyårsslaget innan jag åkte ut så inväntar nu bara Christer som ännu hänger kvar. Tant är duktigt trött nu och längtar efter lena hotellakan.
Pia hade än en gång fixat supergod trerätters till oss och jag har för första gången känt av alkoholen på det sätt jag förmodar man ska. Senaste gången vilket också var den första för något år sedan var ju inte riktigt optimal om man säger så. 
Johan skickade en filmsnutt med Lilltjejen strax efter tolvslaget där hon låg nedbäddad. Min fina Lilltjej, snart fyller du åtta år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0