Tröttis

(null)
Deltog i en studie där min väg till jobbet bröts ned i smådetaljer. Hur kände jag där? Vilka ljud uppfattade jag? Syftet var Autonomous drive, självkörande bilar alltså för att kartlägga vad som en förare kan tänkas sakna, behöva, behöva utan att veta om det och så vidare. Var lite lagom flummigt. Hur det känns när man accelererar på påfarten till motorvägen?

Blev en annorlunda mellanmål där jag onekligen ifrågasatte mitt omdöme då jag ratade semlorna för ett ägg och blåbärssoppa. Jag vet, jag fattar ingenting!
Haft en myskväll med Lilltjejen framför filmen Ferdinand. Hittade den inslagen i garderoben, färdig för hennes födelsedag men uppenbarligen hade jag missat den! Tyckte den var sådär faktiskt.

Nu ska det nattas Lilltjej och därefter min tur. Är duktigt trött faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0