Februari

(null)
Med tidsbrist blev det middag på vägen till Göteborgsoperan igår. En stor Halloumi till mig och pluttig juniorburgare för Christer. Burger King är verkligen ingen höjdare och ser med förväntan fram emot då Max öppnar på Söderleden, äntligen! 
Vi väcktes under natten av ett brak i lägenheten för att på morgonen konstatera att Plutten vält ned sin andra blomkruka. Inte en enda av mina tidigare katter har gjort det, inklusive Gråbröderna. De är synnerligen väluppfostrade gentlemen i jämförelse.
På scenen denna kväll var Ringaren i Notre Dame, fantastiskt bra! Redan öppningsnumret gav mig ståpäls och då musiken i Disneys animerade föregångare är riktigt, riktigt bra kunde jag konstatera att föreställningen nådde upp till förväntningarna. Pampigt, mäktigt och vackert! Till och med Christer som erfarit åtskilligt fler musikaler än mig tyckte den var bland de bästa han sett med den omfattande scenografin och musikaliska insatsen från alla solonummer till kören. glad jag köpte biljetter!

Ser förresten ut som att en försäljning går i mål ändå. Min minigräns men likväl. Läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0