Regnhelg

(null)
Massa deltagare och energi i Frölunda idag - vi är onekligen tillbaka från semesteruppehållet, kul! När klubbens barnpassning har kortare öppettider under sommaren är det häftigt att mina stammisar ordnar barnvakt för att kunna vara med! Blir så glad och snacka om att bli motiverad!

Känns som Lilltjejen blivit större under tiden hos pappa. Min stora lilla tjej som börjar tvåan imorgon! Här hemma väntade försändelsen från Målerås glasbruk med den vas som hon blåste där under vår utflykt i Småland. Glad Lilltjej över den överraskningen!

(null)
Efter min klass i Majorna igår drog vi direkt till Borås för Christans tävlingar och kräftskiva. Jag är kass på att spela och måttligt förtjust i skaldjuren men det förstnämnda är kul ändå och det sistnämnda var bra efter en handfull. Ömma fingrar av vassa kanter och motsträviga exoskelett och pill med omsorgsfullt avlägsnande av bajssträng renderar mycket jobb för något man tycker är typ ok. Måste jag välja tror jag nog räkor är att föredra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0